اسلایدر

ماتا : امسال بهتر از همیشه هستیم
هواداران چلسی

ماتا عنوان کرد که چلسی می تواند دست آورد های فصل گذشته خود را بهبود بخشد.


به گزاش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، خوان ماتا که در فصل اول حضورش در استمفوردبریج موفق به قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا شد در دیدار مقابل نورشلند دانمارک توانست 2 گل به ثمر برساند و سهم مهمی در پیروزی پر گل چلسی داشته باشد.

ماتا گفت : "  فصل گذشته با این فصل متفاوت بود ، فصل گذشته لیگ قهرمانان و جام حذفی را بردیم و همانطور که قبلا بازی می کردیم بازی کردیم. "

بهترین بازیکن فصل پیش چلسی ادامه داد : " هم اکنون فکر می کنم که بتوانیم بهتر از فصل پیش کار کنیم و با وجود ادن هازارد، اسکار و بازیکنان دیگر بهتر بازی کنیم. "

وی افزود : " فکر می کنم که ما همانند تیمی کامل بازی می کنیم. شاید بازی مقابل نورشلند بهترین بازی ما نبود ولی 4-0 برنده شدیم. "

ماتا از زمانی که از مرخصی دو هفته ایش باز گشته، توانسته است 4 گل و 4 پاس گل را در کارنامه اش ثبت کند و حالا باز هم به کلیدی ترین بازیکن چلسی تبدیل شده است.

اما شماره 10 اسپانیایی شیرهای آبی معتقد است که حرف های بیشتری برای گفتن دارد : " آیا می توانم بهتر از این بازی کنم؟ بله من فکر می کنم. مقابل استوک خوب بازی کردم، سپس ولورهمپتون، بعد آرسنال و هم اکنون مقابل نورشلند در دانمارک نیز خوب بودم. هم اکنون احساس بسیار خوبی دارم، ولی می خواهم احساس بهتری داشته باشم و به خوبی پیشرفت کنم . "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:ماتا : امسال بهتر از همیشه هستیم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری